Mizz NuNa

Kau Kawan Aku Kah ?
Monday, April 9, 2012 | 3:34 AM | 0 comments


heyy dear diary , 
nothing much that i can do when i'm at home . by doing the same things everyday , and get mad for things that almost same everyday , it's so make me feels like , what thee ==' . and now , aku termenung sorang diri pepagi bute nehh . tak tahu nak buat kerja ape . seriously boring ==' . tak ade mood nak berbalas comment di Facebook , apetah lagi nak online chat . sorry , don't want to be disturbed . cukuplahh sekadar melihat notifications and approve ape yang patut . then , melihat khabar-2 baru di blogger . but still kurang cerita yang di-update oleh kawan-2 . heyy , come on lahh . update pleaseee . ngeh ngeh ngeh ^^ . oke , sementare ade something yang nak di tulis dalam kepale nehh , baik aku proceed sekarang . #datanglahh wahai idea ==' .


okee , cerita dia macam nehh . ade laa kan sorang kawan aku nehh . aku kenal dia dah lame laa jugak , since we're in standard 6 maybe . in the same class tuition but different schools . and yeahh , aku dengan dia memang sangat tak sebulu langsung lahh . kalau pergi jee tusyen , ade jee benda yang tak puas hati dengan aku . macam-2 laa dia kate kat aku . mentang-2 laa aku HOT kann dulu-2 kale . sesuka hati kau jee nak kutuk aku K***** kann ? #homaiGod , kau perasan laa kak kau HOT ==' . okee now , bila dah jumpe dengan kau balik dalam Facebook , then contact , chat , still lagi kau mengate kat aku . wehh , zaman daa berubah , dunia daa maju . ape kess kau nak kate-2 kat aku lagi ? ke , kau syok kat aku ehh ? #sengal kau kak ==' . okee , hari tu daa chat-2 , then comment-2 , then aku ingat yang kau daa okee laa kann . kau mintak phone number aku and aku bagi . itu pun kess kau kawan aku yang daa lame sangat lost contact and just as a friend lahh kan . but one thing that you really don't know bout me is , aku nehh malas sangat nak balas mesej orang . especially BOYS . because i'm taken maybe . tapi ade certain-2 people yang bertuah jee lahh kott aku reply . and kau , sangat lahh menyusahkan hidup aku for the meanwhile . aku boleh nak layan kau , tapi jarang-2 and kadang-2 sangat laa kott . tak kan aku nak layan kau macam aku layan boyfriend aku . tiap-2 mase . hello ! you're too different from 'him' okee . tak payah nak lebih-2 sangat lahh kan . SERABUT . faham ? hari tu daa gaduh sekali dengan kau , sebab kau kate aku sombong lahh , itu lahh , ini lahh . sekali UNFRIEND bagai lahh . oke , fine . ikut suke kau lahh nak cakap aku manusia jenis ape pun sebab kau tak tahu macam mane aku kehidupan sekarang . 


then , bila dahh TERjumpa dekat Giant hari tu , seriously aku terkejut and berharap sangat yang kau tak nampak aku . tapi nak buat macam mane kann , spectacles kau tu besar sangat sehinggakan nampak semua orang sekeliling kau termasuk lahh aku . kau tegur aku , oke fine . aku pun say HI jee lahh kan . balas balik . then aku blahh serta merta . sebab aku tak nak cakap panjang dengan kau , depan kawan-2 kau yang langsung aku tak kenal . oke , habis kat situ . then balik kau hantar mesej . "sorry , mintak maaf , kawan balik , even ade tercelah sikit aku sombong sebab tak tegur , and bla bla bla" . aku pun tak tahu lahh kenapa aku begitu baik hati sangat pergi FRIEND dengan kau semula kat Facebook , even though aku tahu kau macam jadah apee entah suke memaksa . maybe aku ingat kau daa okee kott mase tuu . then bile daa friend balik , okee laa kann . cakap itu ini . sekali malam tu aku chat dengan kau . then kau kate nak text pulak , sebab malas nak online daa . oke fine , aku tipu cakap takde kredit . because of the reason , aku malas nak layan kau dah . kau pulak pakse-2 , pujuk memujuk bagai , suruh advance , rela ganti balik , kate bosan lahh , ape lahh . oke fine , sekali lagi aku baik hati layan kau . kau cakap suruh aku advance credit then esokkan hari kau nak ganti balik . WHATSOEVER lahh kan . tak sampai-2 gekk . pandai cakap jee . ape lahh kau . bile kau cakap nak ganti , aku tunggu , aku malas laa nak pakse-2 . nampak macam terdesak sangat . #jatuh standard aku kott . part tu , aku sabar jee lahh . biaa kan . aku tak laa desperate sangat nak kan kredit daripada kau , cuma aku nak tengok kau pandai tak tepati kate-2 kau . for sure , the answer is NO ! . oke , next . satu malam kau text , aku reply nak tido dahh sebab malas nak text kau . then , kau text lagi , aku tak reply dahh . malas . then , kau pandai pulakk bergurau main call-2 . oke , aku tak angkat , malas . sekali tuu , nombor rumah , telefon aku . aku rase macam daa suspicious kott . kau ke ? orang lain ke ? sape ehh . lame sikit tuu , aku angkat , senyap . there's no one speaking . then letak lahh kan . buat ape tunggu lame-2 . ohh , kau rupenye yee AWANG . kau saje jee nak test aku , tengok aku daa tido ke belum . very the clever one . kau text , marah-2 kat aku . bagus . kau macam baaa jee kan . main test-2 pulak . then tadi , kau main call-2 lagikk . haihh . angin kott aku . tak senang hidup aku tahu tak . kau text , cakap tayar motor kau pancit kat kampung aku , nak tanye kedai tayar yang terdekat . oke , kesian kau . sebab aku baca text kau lambat . tak dapat nak tolong . tapi nak buat macam mane , phone aku vibrate without sound kott . aku silent kan . tak perasan laa text kau , call kau . lagi pun aku ade banyak lagi kerja lain nak buat daripada aku melayan kau . yang kau nak marah-2 aku cakap aku GONG lahh , ape bagai , ape hal ? ape masalah kau ? kalau kau desperate sangat sekali pun , tak kan laa tak ade kawan lain yang boleh tolong kau . mintak tolong dengan aku yang perempuan nehh , macam laa tahu kan tentang kedai motor bagai . weyy , kau tak tahu kehidupan aku sekarang , so jangan nak sesuke hati judge aku macam mane . kau terlalu ANNOYING lahh kawan . tak nak kawan sudah , tak rugi satu sen pun . i really , really , really don't mind and don't care at all . oke , daa penat membebel ==' . till then . bai readers :)


Older Post | Newer Post
What's On My Mind ?

It's holiday baybehhh !



Webmistress


Assalamualaikum . Heyy peeps ! Mizz NuNa here , and this is my not-so private diary . I will/may/can use ANY harsh words that i want . So , don't you even dare criticize them ! Do follow if you love me and do blahh if you hate . Oke dear ? Sorry for the broken English too . My bad . I'm not an intelligent as you . Last but not least , a little advice , Don't Judge A Book By It's Cover


My Life Partner

 photo budakkecik.jpg

My heart , my liver , my soul , my one and only , and my everything , Muhammad Azizul Hakim bin Mohamad Nasrun


My Taggie

Leave your cute footprints here sweethearts :)



Mr Nuffnang

Feel free to click this advertisment Thank you :)


Credit
Template : Jaja
Editor :

Transparent Chrome Glass Pointer