Mizz NuNa

Farewell :(
Saturday, June 2, 2012 | 3:18 AM | 0 comments

heyy dear diary ,
ehem ehem ehem . you know what ? the time has coming ! ==' . i'm going to be a college student . i'm too freaking scared + nervous + excited + banyak lagi laa . tak sanggup rase nyee nak hadapi kenyataan yang aku memang daa jadik budak U nanti . homaiGod -,- fikiran bercelaru , cuak sakan dalam hati , pelbagai rase dan perise yang dapat di rase . wargghh :O gilak gilak ! oke , esok daftar . starting from 9 o'clock in the morning , untill 4.30 o'clock in the evening maybe . after siap semua hal-2 bagai , bermula lahh minggu orientasi bagi aku . ohh , tidak ==' . aku tak sanggup nak hadapi minggu tersebut . macam-2 cerita yang aku dengar . yang part best ade , and part tak best , lagi laa banyak nyee . haihh , sememang nyee minggu MDS ini , Minggu Dera Siswa/Siswi kahh ? cuak doee ! Ya Allah , selamatkan lahh hamba-2 Mu ini dari deraan dan siksaan yang kami tak sanggup nak hadapi . semoga minggu orientasi ini berjalan dengan lancar dan baik tanpa unsur-2 yang tidak sihat . wahh wahh wahh . aku tak pernah kott rase nevess sebegini rupe . dulu pun , duduk gekk asrama . tak laa rase macam macam macam macam nehh -,-' ohh , apekahh perasaan ini ? and FYI , aku tidak akan membawa sebarang alatan yang boleh menghubungkan aku dengan internet , *except for the phone laa , sebab aku takut sepanjang minggu MDS nanti , ade kes kecurian . kiteorang tak akan lekat kat bilik . even kalau masuk bilik pun , sekejap jee . tak cukup tidur , tak cukup rehat , tak cukup baring , tak cukup macam-2 lagi laa . itu semua menjadi mainan biasa sepanjang minggu MDS ini . so , kesabaran yang tinggi amat lahh diperlukan :) and selama seminggu tu jugak laa aku tak akan dapat mencelah untuk online Facebook and Blogger . takde mase nak mencoret panjang-2 daa lepas ni . nak online pun kena tunggu balik rumah . i repeat , NAK ONLINE KENA TUNGGU BALIK RUMAH . 
sadiss kott :'( seriously , i feel like i'm turning back to the old school time . wahh , awesome sangat ==' . aku dah tak rase macam nak melalut banyak sangat . cukup laa setakat ini . after i'm having those difficult time , i'll share my story to all . *if i'm not forgotten yet laa . please guys , pray for me and my friends to have a very great week during this MDS at UiTM Kampus Dungun . and also to you , new friends , be good good to me . and aku akan jadik lebih good good untuk kau :') till then . bai readers , i'll be missing you :'(

leg note : wahai seniors yang budiman , jadilah insan yang begitu baik hati ketika minggu orientasi dan minggu-2 yang seterusnyee ;) jauhi BULI !



Older Post | Newer Post
What's On My Mind ?

It's holiday baybehhh !



Webmistress


Assalamualaikum . Heyy peeps ! Mizz NuNa here , and this is my not-so private diary . I will/may/can use ANY harsh words that i want . So , don't you even dare criticize them ! Do follow if you love me and do blahh if you hate . Oke dear ? Sorry for the broken English too . My bad . I'm not an intelligent as you . Last but not least , a little advice , Don't Judge A Book By It's Cover


My Life Partner

 photo budakkecik.jpg

My heart , my liver , my soul , my one and only , and my everything , Muhammad Azizul Hakim bin Mohamad Nasrun


My Taggie

Leave your cute footprints here sweethearts :)



Mr Nuffnang

Feel free to click this advertisment Thank you :)


Credit
Template : Jaja
Editor :

Transparent Chrome Glass Pointer